Snyggt brev med inlindat ärende såg vi häromdagen.
Det är det här det handlade om:
http://www.autoevolution.com/news/moto- ... 64252.html
Lite fakta om den recall som några av er nyligen berörts av
Moderator: Moderatorer
-
Mårten
- Guzzifantast
- Inlägg: 79
- Blev medlem: 07 jul 2010, 19:38
- Mina motorcyklar: 1200 Sport -12
- Ort: Gävle
Re: Lite fakta om den recall som några av er nyligen berörts av
Jag har en 1200 Sport -12, som jag tog ut i början på Juli.
Jag har också blivit informarerad att en "eventuell förslitning i bakre stötdämparinfästningen" kan "äventyra stabiliteten på fordonet".
De uppmanar mig att inte köra fortare än 50 km/tim tills det blivit åtgärdat. Hur gör man då?
Edit: Bifogar pdf som visar vad som skall ha gått ut till importörerna/handlarna och vilka delar det handlar om.
Jag har också blivit informarerad att en "eventuell förslitning i bakre stötdämparinfästningen" kan "äventyra stabiliteten på fordonet".
De uppmanar mig att inte köra fortare än 50 km/tim tills det blivit åtgärdat. Hur gör man då?
Edit: Bifogar pdf som visar vad som skall ha gått ut till importörerna/handlarna och vilka delar det handlar om.
- Bilagor
-
- 013-2013 Recall.pdf
- (325.77 KiB) Nerladdad 287 gånger
Rodd är den kraft som åtgår för att hämta mer bensin till motorn.
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: Lite fakta om den recall som några av er nyligen berörts av
"De uppmanar mig att inte köra fortare än 50 km/tim tills det blivit åtgärdat. Hur gör man då?Mårten skrev:Jag har en 1200 Sport -12, som jag tog ut i början på Juli.
Jag har också blivit informarerad att en "eventuell förslitning i bakre stötdämparinfästningen" kan "äventyra stabiliteten på fordonet".
De uppmanar mig att inte köra fortare än 50 km/tim tills det blivit åtgärdat. Hur gör man då?
Edit: Bifogar pdf som visar vad som skall ha gått ut till importörerna/handlarna och vilka delar det handlar om.
Dom menar att du ska leda hojen
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
-
Mårten
- Guzzifantast
- Inlägg: 79
- Blev medlem: 07 jul 2010, 19:38
- Mina motorcyklar: 1200 Sport -12
- Ort: Gävle
Re: Lite fakta om den recall som några av er nyligen berörts av
Idag fick jag länkaget utbytt så nu behöver jag inte leda hojen längre
Det tog lite tid för Guzzi att få fram och leverera grejerna.
Det tog lite tid för Guzzi att få fram och leverera grejerna.
Rodd är den kraft som åtgår för att hämta mer bensin till motorn.
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: Lite fakta om den recall som några av er nyligen berörts av
Härligt Mårten ,vilken tur att det fortfarande är hojväder 
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé