Välkommmen

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

MAGNUSDO
Distriktsombud 9 (Mälardalen)
Inlägg: 170
Blev medlem: 12 aug 2008, 08:51
Mina motorcyklar: V 1100 CALIFONIA EV
En halv Stornello
Det här nu blivit en hel.

Välkommmen

Inlägg av MAGNUSDO »

Låter intressant dethär med era ideer. Ta med dom till sommarträffen hos Tobbe så luftar
vi dom över en pilsner eller två.
Kul Thomas att du är med på banan igen det va länge sen.
Magnus
DeThomaso
GuzziFanatisk
Inlägg: 159
Blev medlem: 20 apr 2014, 20:38
Mina motorcyklar: Har haft en massa japsare innan jag körde ett antal Guzzi under ca 10 år mellan 88 och 98 sisådär. Har haft några japanare sedan dess och hade en Ducati 900 SS ett bra tag innan min nuvarande hoj som är en gammal Honda Transalp. Gillar att åka grus nämligen....
Köpte 2 California II av Bror Eriksson 88 och 90, har haft en V65 C - 84 samt en 850 T - 74 (ordentligt ombyggd och totalrenoverad av mig själv).
Äger nu en V65 Lario - 85 så nu är man tillbaka i guzziträsket igen.......
Blev med en 1200 Norge 2006 års modell, en 2 ventilare, i december 2015 så nu man nått att åka på till vardags också.

Re: Välkommmen

Inlägg av DeThomaso »

Tack, det var ett tag sen men nu känns det kul igen. Tittar runt efter en guzzi men kan inte bestämma mig för typ av hoj. En av varje vore kul :D får spara så länge... Skämt å sidor, jag funderar nog mest mellan Kjelles California II eller en nyare med insprutning. Svårt det där. Kan inte något om de nyare grejerna men kommer ihåg att jag satt bättre på en cal II då jag är rätt lång. Tar gärna emot argument för och emot från er andra. Det blir ingen sommarträff för min del då jag jobbar hela juli. Kör buss numer så jag jobbar den helgen, tyvärr. Vi får se till nästa år. Tänkte börja med att fylla garaget med en hoj till (sällskap till 2 Honda transalper).
Thomas
Skit samma vad du åker för hoj, bara du har kul när du åker.
Certifierad virrpanna
Skriv svar