Har rätt mängd olja och avluftningen är inte tät.
Är det nån av er som har erfarenhet av det? Det är inte så mycket än men jag antar att
det kommer all läka mer och mer.
Räcker det att köpa nr:15 och 22 eller bör jag även byta nr:3 ?

Moderator: Moderatorer

Janne G skrev:Hej, VAR läcker den? Är det i axelns förlängning eller i packningen? Jag gjorde denna manöver på V11:an för några år sedan och då var det vid axeln (ser ungefär likadan ut) och då bytte jag nr 15 och/eller 17 (ser ut som samma) samt packningen 21 och/eller 22. Glöm inte Locktite på skruvarna nr 25, kan vara bra om de sitter ordentligt. Det ser ut som om du hämtat bilden från Stein Dinse och man brukar väl kunna klicka på numret för att få en förklaring (på tyska) vad det är för del?.
Lycka till!
Nja, jag har ju kört med den ca 200-250 mil varje sommar sen jag köpte den -11.DeThomaso skrev:Min gissning är att hojen stått orörd ett tag utan att grejerna fått röra på sig

