Problemet löst, det går enklare om man sätter rätt axel fram resp. bak

.
Jag hade av båda för däckbyte och lyckades blanda rätt bra i lådan med
skruvar och muttrar. Verkstadshandboken gav dock vilseledande instruktioner
då man blandat ihop bromsoken mellan årsmodellerna 2000 och 2001. Min "borde"
haft en distanshylsa mellan hjul och ok då den har en "iskruvbar" låsmutter i swingen.
Men det kanske är därför man åker Guzzi
Nu har man nya däck, gummipackningar på tryckstången till kopplingen, ny olja och filter
så premiären sker nog imorgon eller på söndag och till veckan skall V11:an besiktigas.
Det skall bli +10 grader så säsongen är igång
