Kolla här!
Den grymma prylen från jubileumsträffslotteriet. (Fast betydligt dyrare än jag kunde fixa den (typ. 900:-))
http://www.laddad.se/product/jumpspower-amg6
Skön att ha med på långturen, speciellt med fast monterad fordonskabel.
När nöden är som störst...
Moderator: Moderatorer
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
När nöden är som störst...
Ciao / Ne
- geguzzi
- Distriktsombud 1 (Skåne)
- Inlägg: 1284
- Blev medlem: 17 sep 2008, 20:28
- Mina motorcyklar: GA:Hojar: Cresentcompakt 50cc med trim, HD 125cc Cagiva, Jawa 125cc, HD 1200FLH, Suzuki GT550 sprängde motor, Honda CB900 Bol d`or, CX500 custom , riktiga hojar LM1000 llll, California ll, Moto Guzzi Quota 1000, California lll, V75 Strada, Norge GTX 1200 och nu Stelvio NTX
- Ort: Billesholm
Re: När nöden är som störst...
Här är vinnaren
har en från Biltema som funkar bra vi fick igång Runes Quota det rullade ca:någon km på laddningen.
såg att det fanns på Jula https://www.jula.se/catalog/bil-och-gar ... nk-619590/
där finns utgång för att ladda Laptop och liknade som jag saknar på Biltemas och vinnare laddaren.
geguzzi
har en från Biltema som funkar bra vi fick igång Runes Quota det rullade ca:någon km på laddningen.
såg att det fanns på Jula https://www.jula.se/catalog/bil-och-gar ... nk-619590/
där finns utgång för att ladda Laptop och liknade som jag saknar på Biltemas och vinnare laddaren.
geguzzi
Region SYD, Ny inflyttad, Förvirrad.
- Nicke
- Il presidente, do 13 (Norrland)
- Inlägg: 4139
- Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
- Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
- Ort: Gällivare
- Kontakt:
Re: När nöden är som störst...
Men om man nu är lite "sportigare" och kör omkring med en massa garderober på hojen kan det ju vara fint att ha en som inte tar så mycket plats, eller hur Göran?
.
Storleken HAR betydelse, no doubt...
Storleken HAR betydelse, no doubt...
Ciao / Ne
- poon
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 143
- Blev medlem: 09 aug 2009, 01:14
- Mina motorcyklar: **** BREVA 750 2004
GRISO 850 2006 - Ort: Vårberg STHLM
Re: När nöden är som störst...
jag köpte den på Jula när de hade extrapris, fick den för 699:- och den har hjälpt mig redan ett par gångergeguzzi skrev:Här är vinnaren
har en från Biltema som funkar bra vi fick igång Runes Quota det rullade ca:någon km på laddningen.
såg att det fanns på Jula https://www.jula.se/catalog/bil-och-gar ... nk-619590/
där finns utgång för att ladda Laptop och liknade som jag saknar på Biltemas och vinnare laddaren.
geguzzi