Moderator: Moderatorer
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288 Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby
Inlägg
av lundin b » 05 jan 2008, 19:32
Tina skrev: jodå visst kan jag det alla medlemmar i landet
kan jag hitta telefonnr till det är bara att läsa medlemsmatrikeln
Jag jobbar på att försöka få ett tidigare arbetspass så att jag kan komma en liten stund iaf
Musikjammet håller på hela natten....
Fast kan ju vara kul att vara med på mötet förståss...
Finns väl några Guzzispelemän också eller !!??
Mvh. Lundin B
Nicke
Il presidente, do 13 (Norrland)
Inlägg: 4139 Blev medlem: 21 feb 2007, 13:46
Mina motorcyklar: Moto Guzzi Le Mans III-83, M.G. Daytona RS-97, M.G. NTX 650-92, M.G. Daytona 1000-94, M.G. Airone-54, Monark 125 Touring Trophy Sport-76
Ort: Gällivare
Kontakt:
Inlägg
av Nicke » 05 jan 2008, 20:10
Jag måste be om förlåtelse i förskott för mitt kommande förslag. (försöker bita mig i tungan men det hjälper inte...)
Tina kan du inte helt sonika göra en sökning på alla "Bjarne" i berört härad??
Förlåt min lösmynthet än en gång
Ciao / Ne
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655 Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke
Inlägg
av Tina » 05 jan 2008, 23:02
På måndag kanske jag letar rätt på alla Bjarne i berört rno
Tina
Fd Redattrice di Giornale
day-rs
Guzzifantast
Inlägg: 58 Blev medlem: 31 dec 2007, 19:10
Ort: Nässjö-solberga
Kontakt:
Inlägg
av day-rs » 05 jan 2008, 23:41
Va sugen man blev.Hänger en strata här på väggen som är van vid lite bluesriff
ska kolla läget//Daniel......
Guzzi=Blues...
Guzzikjelle
Kassör & Medlemsregistrator
Inlägg: 1205 Blev medlem: 01 apr 2007, 19:18
Mina motorcyklar: Mina olika Guzziss V50 -78-84 850 T5 -84-97 V10 Centaruro -97-2006 Griso 1100 -06--- NTX 750 1990 numera V85 TT Övriga får väl inte nämnas?
Ort: Österbymo
Inlägg
av Guzzikjelle » 06 jan 2008, 18:49
Hej varför inte fråga erat Do dessa har listor med distriktets alla medlemmar kan det vara en början???
Guzzikjelle/Kassör
Medlemregistrator
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288 Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby
Inlägg
av lundin b » 19 jan 2008, 22:19
Bumpar lite bara...
Går kanske att lägga upp på hemsidan !!??
Mvh. Lundin B
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023 Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget: - MG Griso 8V -13 Sålda: - MG Nevada Club -97 - MG Griso 1100 cc -06 - MG V10 Centauro -99 - MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo
Inlägg
av Tobbe » 19 jan 2008, 23:13
Jag lade in träffen i kalendern
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288 Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby
Inlägg
av lundin b » 19 jan 2008, 23:19
Mvh. Lundin B
peterd
Guzzifantast
Inlägg: 72 Blev medlem: 21 dec 2007, 11:30
Mina motorcyklar: Moto Guzzi California Stone -02 Moto Guzzi V75 -86
Ort: Ängelholm
Inlägg
av peterd » 27 jan 2008, 19:55
Nu har jag ringt runt till ett 40-tal personer. Rätt många verkade uppriktigt glada att det var något på gång. Jag har haft många trevliga samtal. Intresset för blues verkar vara rätt utbrett också. Vi Guzziälskare har naturligtvis en känsla för sköna toner. Vi ses den 16:e
mvh Peter
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288 Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby
Inlägg
av lundin b » 30 jan 2008, 23:32
peterd skrev: Nu har jag ringt runt till ett 40-tal personer. Rätt många verkade uppriktigt glada att det var något på gång. Jag har haft många trevliga samtal. Intresset för blues verkar vara rätt utbrett också. Vi Guzziälskare har naturligtvis en känsla för sköna toner. Vi ses den 16:e
mvh Peter
Bra jobbat !!!
Mvh. Lundin B
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023 Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget: - MG Griso 8V -13 Sålda: - MG Nevada Club -97 - MG Griso 1100 cc -06 - MG V10 Centauro -99 - MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo
Inlägg
av Tobbe » 30 jan 2008, 23:40
Så ska en slipsten dras
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288 Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby
Inlägg
av lundin b » 04 feb 2008, 00:58
Mvh. Lundin B
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655 Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke
Inlägg
av Tina » 13 feb 2008, 11:22
Jag kommer, har lyckats byta arbetspass.
Får väl skriva ut en vägbeskrivning innan jag kör från jobbet
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023 Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget: - MG Griso 8V -13 Sålda: - MG Nevada Club -97 - MG Griso 1100 cc -06 - MG V10 Centauro -99 - MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo
Inlägg
av Tobbe » 13 feb 2008, 11:38
Börjar så smått bli lite avis på nu, varför hägrar ingen sån här träff i min närhet?
Var ju på Akkurat igår, iofs
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
lundin b
Distriktsombud 1 (Skåne)
Inlägg: 288 Blev medlem: 28 okt 2007, 23:20
Mina motorcyklar: Florida-88
Ort: Östra Ljungby
Inlägg
av lundin b » 14 feb 2008, 00:28
Tina skrev: Jag kommer, har lyckats byta arbetspass.
Får väl skriva ut en vägbeskrivning innan jag kör från jobbet
Trevligt !!
Enklast att hitta är köra E6:an,ta av vid avfart "Ängelholm Ö,Höja,Sjukhus" ,söderifrån sväng höger,norrifrån vänster,och följ den vägen ca 10 Km,sedan är det sista huset i byn på vänster sida.
Sedan kan man naturligtvis köra andra vägar...
Mvh. Lundin B