jag å min far ska ner å lägga lite gummi på dom italienska , slovenska och kroatiska vägarna vi ställer hojjarna på tåget i hamburg den 25/4 så det ska bli gott att åka ner och möta våren.
vi gjorde en sådan här resa för 3 år sedan, det va fint.
har ni några tips om vad vi inte ska missa eller roliga platser ni varit på så skriv gärna. för vi har ingen speciel rutt vi ska ta.
ha det bäst// Anders
då va det bokat igen :)
Moderator: Moderatorer
då va det bokat igen :)
Senast redigerad av 1 gonzo, redigerad totalt 21 gånger.
lev idag, i morgon kan det va för sent
vi va på fabriken sist när vi va nere det va roligt att gå på muset men sen så va det rätt så tillstängt man fick inte kika runt så mycket.Tobbe skrev:Sånt här borde nästan vara förbjudet att skriva här, man blir så saatans avundsjuk ju![]()
Fabriken i Mandello är väl ett måste iaf![]()
Själv skulle jag vilja besöka Imola oxå men helst då i samband med den årliga jättemarknaden runt banan.
förra gången körde vi i dom italienska alperna livingo och cortina för att sen köra in i zaga i slovenien ner till postojna (grottorna).
sen gjorde vi en tur ner till kroatsien och runda pula halvön. sen tebax till verona en fin trip.
men nu funderar vi på att ta dom slovenska alperna.
jag gillar slovenien skarpt riktigt fint å vägar man knapt hittar på en bana.
men i år får vi se vad det bär av.
ja jag ska nog lyckas knapra ner lite tex om årets resa sen så att det kan bli lite insperations läsning guzzi folk
http://picasaweb.google.com/andersgonzo/McSemester2005
där har ni lite bilder från resan som ni kan gott er med nu i regnet å mörkret
lev idag, i morgon kan det va för sent
- -ah
- GuzziFanatisk
- Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
Skippa tåget o kör vägarna genom östra Tyskland-Tjeckien osv istället.
-Och visst är Mandello värd ett besök, men vägarna mellan Lago di Garda och Lago di Como är ännu roligare.

Lago d'Idro
-å håll dig för tusen jävvlar undan de större vägarna i Italien om du inte älskar att kryssa mellan eviga och tunga långtradar-karavaner!
-Och visst är Mandello värd ett besök, men vägarna mellan Lago di Garda och Lago di Como är ännu roligare.

Lago d'Idro
-å håll dig för tusen jävvlar undan de större vägarna i Italien om du inte älskar att kryssa mellan eviga och tunga långtradar-karavaner!
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"