Äntligen vår

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

mats
Nykomling
Mina motorcyklar: V11 Lemans Tenni

Äntligen vår

Inlägg av mats »

Våren är här ( åtminstone i Skåne ) har väl hunnit med en 100mil på Tennin. Funderar faktiskt på att köra på min första Mc träff, Bankeryd. Lagom avstånd från Svedala tänkte ta med grabben han övningskör på 125 a, dock ej stornello får väl gömma den i skogen!. Saknar all utrustning för camping, men får väl låna ihop lite av kompisar. Är det nån samkörning planerad från Skåne,? ska man anmäla sig till träffen?
Bänkningen av min hoj visade som någon sa att den gick lite fett på vissa varv, men det låg inom felmarginalen så jag behövde ingen Powercommander. Har dock bytat kryssröret till original igen, tycker den går bättre nu och ljudet blev lite mer dämpat men dovt.
Mats
Användarvisningsbild
Stefanv11sport
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: Började med en Honda DOHC 450-69 sen Yamaha XLV 750- 82 därrefter en Kawasaki GPZ 750- 83 och MG Le Mans 1000-89, MG Le Mans 85 och fn MG V11 Sport-00

Re: Äntligen vår

Inlägg av Stefanv11sport »

Hej Mats, jag ingår inte i arrangörerna för träffen men vill ändå hälsa dig mycket välkommen, alltid trevligt att se nya guzzister på träffarna. Du måste inte anmäla dig men arrangörerna blir alltid glada om man gör det.
Vi syns Stefan
SMC-medlem V11 Sport-00
Skriv svar