Är detta samma C som, för 4 år sedan, stod till försäljning på GuzziCenter i Veddesta?
Då är det denna cykel som fick mig att så hett vilja ha just en C, men som såldes mitt
framför ögonen på mig.
Vill minnas att den gått 380 mil.......varför har den, i så fall, bara stått stilla i 4 år?
Själv måste jag tyvärr motstå pga för liten plånbok men jag hoppas du hittar en ny ägare
till den, inom Svea rikes gränser!
Lycka till!
Med vänlig hälsning! //Tobbe J (Medlems-ansvarig MGCoS)
Nej den har nog aldrig varit i Veddesta. . . Tog in den från Tyskland där den stått länge hos en handlare och innan dess så var det en kvinna som hade haft den sen ny. Köpte den också helt på utseendet (både brutal och snygg) men tekniken skäms verkligen inte för sig heller. Tyvärr så har jag kört den löjligt lite pga. av barn, familj och jobb tagit all tid.