Giornale och Barbro Loborg

Forum för allt som rör Moto Guzzi och klubben

Moderator: Moderatorer

V Saarela
UppKomling
Kontakt:

Giornale och Barbro Loborg

Inlägg av V Saarela »

Fantastisk filosofisk fundering på sidan 14 i Giornale av Barbro Loborg.

Det där är väl inget speciellt som gäller bara Guzziklubben, utan fler andra entusiaster borde läsa och få sig en liten tankeställare. Ibland glömmer man bort att alla lever inte in i saker lika mycket som...

Kanske ett onödigt inlägg av mig, men jag tyckte det var så jädrans bra klurat av Barbro :)
Dessutom....snyggt svarat Nicke och keep up the good work alla entusiaster i Guzziklubben! *Tummen upp" för er!
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023

Re: Giornale och Barbro Loborg

Inlägg av Raz »

Håller med! Det är lätt hänt i alla klubbar att budskapet ges, eller uppfattas, fel om man inte tänker sig för. Insiktsfullt och snyggt från både Barbro och Nicke.
Alive and ticking
The world is my dyno!
PeterK
UppKomling
Mina motorcyklar: Breva 750 ie -05, Kawasaki Versys -08, Suzuki TS 125 -81 (fast det vete katten om den räknas)

Inlägg av PeterK »

Det var med glädje vi läste Barbro Loborgs inlägg och Nickes respons i klubbtidningen. Det fick oss raskt att besluta oss för att betala medlemsavgiften igen. Man har känt sig som en dålig klubbmänniska för att man inte dricker kaffe ur Guzzi-muggar och är på alla träffarna. Har dock t-shirten :D och träff, det ska det bli i sommar.

Mvh/ Peter o Ulrika
Loke
UppKomling

Inlägg av Loke »

Tack å bock :oops: Det är ju alltid kul när ens funderingar hittar hem. Och Nicke, jag läste med behållning ditt svar. Loke står i ateljén å väntar på lite fler +grader och en putsning. Men snart är det dax för premiärturen! Ha en underbar dag! /Barbro
Skriv svar