högkompkolvar

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1113
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023
Ort: Brottby

högkompkolvar

Inlägg av Raz »

Jag råkade just köpa FBF-kolvar till hojen. Det var inte alls meningen, jag bara slant på tangentbordet och det råkade bli ett IBAN-nummer som gick till en som sålde såna. Jag hade hellre valt Mike Rich kolvar men de här fick jag för €200 nya vilket är typ halva priset. Jag har ingen aning om vad jag ska byta kolvar för, när jag är så nöjd ändå, men vafan det kanske ger en häst. Eller tar mig närmare mitt E85 experiment :roll:

Sånt här händer mig aldrig på sommaren :lol:

Men mina däckventiler är på rull i gula lastbilar nu så i helgen måste det bli premiär. Jag förutsätter att det blir -10 och snöstorm. Jag får väl klä på mig.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
tokker

Re: högkompkolvar

Inlägg av tokker »

vart hittade du dom kolverna
Användarvisningsbild
Raz
GuzziFanatisk
Inlägg: 1113
Blev medlem: 14 mar 2007, 03:44
Mina motorcyklar: 1200 Stelvio NTX 2012 (till salu)
V85TT 2023
Ort: Brottby

Re: högkompkolvar

Inlägg av Raz »

En holländare på v11lemans.com hade köpt dem och sedan kvaddat hojen innan han hann installera dem. Och nu har han en 1200 Sport.
#2628
Alive and ticking
The world is my dyno!
Skriv svar