Startar troligen från Hässelby runt 14-tiden.
Är det ngn som vill åka med så är ni välkomna!
Kommer att passera Hallunda och kan stanna till på Shell för att möta upp om ngn vill.
Maila, svara här eller PM:a gärna om ni är sugna!
CU?
Moderator: Moderatorer