Själv blev jag faktiskt fylld av alla möjliga funderingar. Häpen, pirrig, glatt överraskad blandades med tankarna - är det möjligt? Det har säkert blivit nåt fel? Jag har nog inte fattat hur det går till.... Måste kolla med någon som förstår sånt här med lotter.... Jo det ÄR faktiskt sant!
I dom banorna har jag funderat. För jag köper ytterst sällan några lotter, en och annan triss har väl hänt. Men jag slog till med 5 lotter denna gång. Mest för jag tyckte priset (på lotterna alltså, vinsten är ju super) var helt OK och jag därmed sponsrade klubbens engagemang i denna tävling. För vinna? Det fanns lixom inte på kartan.
Men hupp, med 2 lotter kvar efter första dragningen fanns ju faktiskt en möjlighet att vara med lite till. Och si, nu är det en kvar. Men att en 2:a kommer upp ytterligare en gång - hur stor är sannolikheten för det? Å andra sidan var ju sannolikheten för att Harrisburg olyckan skulle inträffa ytterst liten och fler gånger.... ja, ni fattar vinken
Så för en gångs skull tycker jag det ska bli väldigt spännande med jokerdragningen på lördag!
/Barbro