En av funktionärerna på tisdagsträffen i Lödde är en Guzzientusiast och kom med det utmärkta förslaget att ha en speciell plats vigd åt Guzzis på träffen nån tisdag.
Hade varit bra om info om denna träff kommit med i Giornale, men den blir nog för sent på året då..
Spånar på lämpligt datum,,

Mvh. Lundin B