Koppling LM 4

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Re: Koppling LM 4

Inlägg av Tobbe »

Å andra sidan kan du ju bara svänga förbi Ånge på vägen imorrn!
Allways look on the bright side of life :lol:
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Koppling LM 4

Inlägg av Jari »

Kolla på bloggen så får ni fortsättningen :D :D :D :D
Användarvisningsbild
Jari
GuzziFanatisk
Inlägg: 415
Blev medlem: 15 mar 2007, 14:28
Mina motorcyklar: V 11 Rosso Corsa 2003
tidigare:
Le Mans 4 -87
750 S-3
o en del risbrännare
O lilla Monkey biken Honda från -79
Ort: Bygdeå

Re: Koppling LM 4

Inlägg av Jari »

Tack alla för goda råd och tips. Tack Raz.
Nu är hojen ihopskruvad och jag skall ta en tur för att se att den håller ihop åtminstonde några mil. Annars så blir det ju en bra testtur till Italien.

:D :D :D
Sir Jari
Tina
GuzziFanatisk
Inlägg: 655
Blev medlem: 03 mar 2007, 17:56
Ort: Stallslycke

Re: Koppling LM 4

Inlägg av Tina »

Vad bra Jari! För här i Smålands djupa skogar är ostkakan färdig, ölen på kylning i källaren och grillen laddad. Så jag hoppas du kommer med resten av Mandelloresenärerna på söndag.

Ciao
Tina
Fd Redattrice di Giornale
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Re: Koppling LM 4

Inlägg av Tobbe »

Lugn, bara lugn, Tina!
We'll be there.....
Du läser ju hur envisa och uppfinningsrika norrlänningarna kan vara, eller hur :D

Du kan säkert fylla på lite till :wink:
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Skriv svar