Ciao !!!
Talade med Bosse G. han fixar en särskild plats för Guzzi Cyyklar i Lödde den 18/8 !!
Glöm ej heller att Danska Ducati Klubben har hyrt Sturups Banan på Lördag 15/8
samt inviterat alla andra Danska Italien Cyykel klubbar !!!
---------------------------------------------------------------
Corsa Moto Italia - endnu en herlig Banedag.. den 15. august på Sturup Raceway ved Malmø
Skrevet af Dorte Petermuss
onsdag 24. juni 2009
Så er det igen tid til en herlig banedag.. på Sturup Raceway i Sverige, der hvor vi holdt Corsa Midsommer i 2006 .. Ducati Klub Danmark arrangerer og inviterer..
Corsa Moto Italia 2009 – Lørdag den 15. august:
Kære Italiener kørere, så er Ducati Klub Danmark klar til årets 2. banedag. Denne gang den 15. august 2009, på Sturup Raceway ved Malmø i Sverige.
Dato:.....Lørdag den 15. august 2009
Sted:.....Sturup Raceway, Sverige
Tid:........Mødetid 15. august klokken 07:00
Pris kr. 1.200,- pr. deltager –Tilmelding og betaling direkte til MC Racing.
Ryttergården er i dagens anledning omdannet til Little Italy, hvor den italienske stemning vil være i top. Moto Ristorante vil være åben om aften til et måltid og vino. Herudover vil der være kaffe og småkager i løbet af dagen.
Italian Bike Store vil være til stede, sammen med Bridgestone og have super priser på et sæt dæk. Herudover vil der dukke andre spændene ting op i løbet af sommeren, som vil blive annonceret her. Men et er sikkert.. Italienske lækkerier med og uden hjul vil der være masser af.
Mulighed for overnatning i Little Italy fra fredag til søndag. Der vil være adgang til toilet, og der er 220V strøm tilgængelig (begrænset antal tilslutninger).
Fakta om MC-Racing
http://www.mcracing.dk
Fakta om Sturup:
http://www.sturupraceway.dk
Det anbefales, at besøge MC-Racings hjemmeside vedrørende teknisk syn, krav til MC, beklædning og adfærd samt info om klasseinddeling, ligesom det anbefales at se på Sturup Raceways hjemmeside for praktiske oplysninger om banen og transport dertil.
Det er muligt at tilmelde sig følgende klasser:
Grøn Klasse, 1 hold med 20 deltagere kun Ducati
Grøn klasse, 1 hold med 20 deltagere mix hold
Blå Klasse, et hold med 20 deltagere mix hold
Rød Klasse, et hold med 20 pladser mix hold
Dagen vil blive åbnet for alle mærker, det betyder at du kan tage en kammerat med, der kan opleve den italienske forunderlige verden, uanset hvilke mærke han/hun kører på.
Ved tilmelding til Rød klasse accepterer man at rykke til et mixet Blåt/Rødt hold, såfremt der ikke kan stilles fuldt rødt hold.
HUSK: Dagen tilrettes efter DKD’s ønsker til afvikling. Det tilsikres at alle kan deltage fra ”banenovicer til racerbisser”.
Bemærk: Der er et støjkrav på max 95dB på Sturup, der måles ved forbikørsel 10 meter fra støjmåleren. Er man i tvivl hvorvidt man overholder denne grænse, anbefales det at medbringe Db-killers, da man ellers risikerer at blive forbudt kørsel på banen – og deltagergebyret tilbagebetales ikke (det skal bemærkes, at ved afvikling af Svenske Superbike mesterskaber på Sturup, overskrides støjgrænsen ikke – Ducati Klub Danmark har endvidere tidligere afholdt banearrangement på Sturup uden problemer),
Fotografering: Der er mulighed for at blive foreviget af professionel fotograf, dette skal angives ved tilmelding se på MC Racings hjemmeside..
Tilmelding: Tilmeldingen åben på
http://www.mcracing.dk
Pladser uddeles efter først til mølle princippet, HUSK ! Du er ikke endelig tilmeldt, før du har betalt.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte MC-racing eller Bestyrelsen.
Mød op til en fantastisk Italiensk dag i strålende sol, duften af racerolie, varme dæk og dejlig mad.
Ducati, Moto Guzzi, Laverda, Bimota, Benelli, MV Agusta, Moto Morini samlet I en skøn symfoni til årets Corsa Moto Italia
signore e signori avviano i vostri motori
…
FORZA ITALIA
Hilsen Peter Leisted / Ducati Klub Danmark /
leisted@ducati.dkDenne e-mailadresse bliver beskyttet mod spambots, du skal have Javascript aktiveret for at se den
... ligesom I er velkomne til at kontakte mig.. Husk: Jo flere, jo sjovere!
Dorte