Handlat på Stein-Dinse?

Ställ dina teknikrelaterade frågor här

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Handlat på Stein-Dinse?

Inlägg av Tobbe »

Får just nu lite hjälp med hmm lite service på hojen och "hjälpen" beställde grejer från SD.
Han (och jag) blev lite bekymrade över betalningen bara.
"Hjälpen" matade in sitt kortnummer och trodde pengarna skulle dras därifrån och så var allt frid och fröjd.
Men så var icke fallet. Idag fick han en anmodan att sätta in pengarna på deras konto, oxå.

Har du erfarenhet av att ha handlat där och vet vad som gäller?
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
tokker

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Inlägg av tokker »

man måste ha pengar på kontot :mrgreen: :lol: . jag handler mycket hos stein-dinse o betaler direkt på deres hemsida har aldrig haft problem med varken betalning eller leverans, bara kanon service o är man tveksam över något är det bara att ringa dom, dom prater även engelska
Användarvisningsbild
-ah
GuzziFanatisk
Inlägg: 327
Blev medlem: 02 apr 2007, 22:03
Mina motorcyklar: ´03 Breva V750 ie "Rossinante"
Ort: Limhamn

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Inlägg av -ah »

tokker skrev:man måste ha pengar på kontot :mrgreen: :lol: . jag handler mycket hos stein-dinse o betaler direkt på deres hemsida har aldrig haft problem med varken betalning eller leverans, bara kanon service o är man tveksam över något är det bara att ringa dom, dom prater även engelska

Sammalunda.
Men är det vajsing, maila dom. Det löser sig nog.
"Lasciate ogni speranza voi ch'entrate"
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Inlägg av Tobbe »

Okej, tack alla :D
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Användarvisningsbild
jallbert
Distriktsombud 7 (Gotland)
Inlägg: 157
Blev medlem: 06 okt 2008, 17:48
Mina motorcyklar: Strada 750, California III
Ort: Eskelhem, Gotland

Re: Handlat på Stein-Dinse?

Inlägg av jallbert »

Har oxå handlat där utan problem. Paketet levererades hem till garaget och pengar drogs från kontot utan problem.
Berra Do7
Skriv svar