Jag kan tipsa om en växellådsolja som ger lådan och bakväxeln en ny skön känsla. Den är inte billig, men jag tycker att den varit värd varenda krona. Den är racigt röd i färgen, så då får man en dignostikhjälp på köpet. "Klistrig" som tusan också.
Nu är jag inte helt säker på namnet, men det kanske Sir Jari kan komplettera med (tror det är någon av hans släktingar i kungahuset som importerar den).
Cougar 606 LE, 80/140 (ev. 85/140)
Roger på Nordimotor spiller enligt säker källa alltid i denna när han servar Guzzis.
Kostar typ 275:-/ säsong
(Hittade dock inget på namnet när jag Googlade...)