centauro

Fynd säljes

Moderator: Moderatorer

v10
Guzziåkare
Inlägg: 46
Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125

centauro

Inlägg av v10 »

centauro -97 till salu 40 tusen
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Re: centauro

Inlägg av Tobbe »

Hej och välkommen till forumet!

Fast det är ju ett ganska trist ärende som fört dig hit, sälja Centauron? :(
Varför då?

Undrar om det är Torbjörnar som dras till Centauros eller om det är tvärtom? :lol:
Vad är oddset på att två av så få V10:or , i Sverige, ägs av två personer med så
pass ovanliga namn, tror du?

Var finns den nånstans?
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
v10
Guzziåkare
Inlägg: 46
Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125

Re: centauro

Inlägg av v10 »

i lidköping,köpte den av kjelleså du känner säkert till den
torbjörn
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Re: centauro

Inlägg av Tobbe »

Jodå, misstänkte nästan att det var Kjelles gamla :D

Lycka till m försäljningen :!: (även om jag tycker det är trist)
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
v10
Guzziåkare
Inlägg: 46
Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125

Re: centauro

Inlägg av v10 »

tackar,men jag tror faktiskt det finns få som har vett att uppskatta denna juvel till mc
Användarvisningsbild
Tobbe
GuzziFanatisk
Inlägg: 2023
Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13

Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64
Ort: Gammelbo

Re: centauro

Inlägg av Tobbe »

Vi är få som ens får chansen, skullle jag vilja säga :D
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
Leksingen59
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: 11 jan 2011, 21:48

Re: centauro

Inlägg av Leksingen59 »

Hej är den fortfarande till salu ? Och i så fall var finns den ? Är priset prutat och klart eller har du viss prutmån så här på vintern ? vore skoj om du kunde skicka bild på den. 8) till min e- mail adress larske.johnsson@telia.com
Användarvisningsbild
GuzziKungen
Vice President & Do 12 (Dalarna)
Inlägg: 1619
Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada
Ort: Järfälla

Re: centauro

Inlägg av GuzziKungen »

Välkommen du också Leksingen.
Jag vet att denna Centauro bor i Göteborg nu för tiden och ägs av "Ekoxen".
Däremot så har det funnits en till i omlott ,men var den är nu vet kanske Tobbe :?:
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
Leksingen59
Nykomling
Inlägg: 2
Blev medlem: 11 jan 2011, 21:48

Re: centauro

Inlägg av Leksingen59 »

Nä hä verkar som att försäljaren inte vill höra av sig... :cry:
Användarvisningsbild
ekoxen
GuzziFanatisk
Inlägg: 555
Blev medlem: 19 nov 2008, 08:36
Mina motorcyklar: .
1000 Le Mans IV -85
V10 Centauro -97
1200 Sport - 10

Tidigare: Honda CB 125, Yamaha XJ650, Suzuki GS 1000G, GSX 1100EF & ES
Ort: Hammar, Kungälv

Re: centauro

Inlägg av ekoxen »

Leksingen59 skrev:Nä hä verkar som att försäljaren inte vill höra av sig... :cry:
Det stämmer som GuzziKungen skrev, jag köpte den av "V10" i maj. Då han sålde cykeln kanske han slutat läsa här på forumet, varför du inget svar fått.

Om du vill kan du läsa om mina vedermödor att få den körklar igen här.
Bilder i miniatyren till vänster och i tråden. Hittar du en annan Centauro, slå till. Den är lite speciell, men en härlig hoj. Lycka till i letandet!

MVH, Micke
1000 Le Mans. På ytan rå - innerst inne brutal.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
Användarvisningsbild
Robban
GuzziFanatisk
Inlägg: 275
Blev medlem: 25 mar 2008, 21:02
Mina motorcyklar: Norvin, Norton Atlas, Ducati NCR-Pantah racer
Ort: Hasslö

Re: centauro

Inlägg av Robban »

Hittar du ingen Centauro till salu i Sverige finns det f.n. 6 stycken till salu på http://www.mobile.de , lycka till :D
Skriv svar