centauro
Moderator: Moderatorer
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: centauro
Hej och välkommen till forumet!
Fast det är ju ett ganska trist ärende som fört dig hit, sälja Centauron?
Varför då?
Undrar om det är Torbjörnar som dras till Centauros eller om det är tvärtom?
Vad är oddset på att två av så få V10:or , i Sverige, ägs av två personer med så
pass ovanliga namn, tror du?
Var finns den nånstans?
Fast det är ju ett ganska trist ärende som fört dig hit, sälja Centauron?
Varför då?
Undrar om det är Torbjörnar som dras till Centauros eller om det är tvärtom?
Vad är oddset på att två av så få V10:or , i Sverige, ägs av två personer med så
pass ovanliga namn, tror du?
Var finns den nånstans?
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
-
v10
- Guzziåkare
- Inlägg: 46
- Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
- Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125
Re: centauro
i lidköping,köpte den av kjelleså du känner säkert till den
torbjörn
torbjörn
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: centauro
Jodå, misstänkte nästan att det var Kjelles gamla
Lycka till m försäljningen
(även om jag tycker det är trist)
Lycka till m försäljningen
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
-
v10
- Guzziåkare
- Inlägg: 46
- Blev medlem: 15 dec 2008, 20:46
- Mina motorcyklar: Le mans v11 California 2.Tidigare:Stelvio 1200ntx MG 1100 sport . MG Centauro. Bmw r1150rt . Bmw r1150gs. Africa twin. Suzuki dr800. Honda cbx 550. Harley 750 -47. Yamaha as2 125
Re: centauro
tackar,men jag tror faktiskt det finns få som har vett att uppskatta denna juvel till mc
- Tobbe
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 2023
- Blev medlem: 12 mar 2007, 16:33
- Mina motorcyklar: Garaget:
- MG Griso 8V -13
Sålda:
- MG Nevada Club -97
- MG Griso 1100 cc -06
- MG V10 Centauro -99
- MG Dingo sport -64 - Ort: Gammelbo
Re: centauro
Vi är få som ens får chansen, skullle jag vilja säga 
Med vänlig hälsning!
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
//Tobbe J
(Medlems-ansvarig MGCoS)
-
Leksingen59
- Nykomling
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 11 jan 2011, 21:48
Re: centauro
Hej är den fortfarande till salu ? Och i så fall var finns den ? Är priset prutat och klart eller har du viss prutmån så här på vintern ? vore skoj om du kunde skicka bild på den.
till min e- mail adress larske.johnsson@telia.com
- GuzziKungen
- Vice President & Do 12 (Dalarna)
- Inlägg: 1619
- Blev medlem: 04 sep 2007, 21:48
- Mina motorcyklar: MG V11 -02 (Bellezza)
MG Stornello -71(Storne)
Har ägt:
MG California (Fetguzzin)
MG Nevada - Ort: Järfälla
Re: centauro
Välkommen du också Leksingen.
Jag vet att denna Centauro bor i Göteborg nu för tiden och ägs av "Ekoxen".
Däremot så har det funnits en till i omlott ,men var den är nu vet kanske Tobbe
Jag vet att denna Centauro bor i Göteborg nu för tiden och ägs av "Ekoxen".
Däremot så har det funnits en till i omlott ,men var den är nu vet kanske Tobbe
Med Vänlig Hälsning
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
eders Mc-instruktör och vice President i Guzziriket Sverige.
Ha dé
-
Leksingen59
- Nykomling
- Inlägg: 2
- Blev medlem: 11 jan 2011, 21:48
Re: centauro
Nä hä verkar som att försäljaren inte vill höra av sig... 
- ekoxen
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 555
- Blev medlem: 19 nov 2008, 08:36
- Mina motorcyklar: .
1000 Le Mans IV -85
V10 Centauro -97
1200 Sport - 10
Tidigare: Honda CB 125, Yamaha XJ650, Suzuki GS 1000G, GSX 1100EF & ES - Ort: Hammar, Kungälv
Re: centauro
Det stämmer som GuzziKungen skrev, jag köpte den av "V10" i maj. Då han sålde cykeln kanske han slutat läsa här på forumet, varför du inget svar fått.Leksingen59 skrev:Nä hä verkar som att försäljaren inte vill höra av sig...
Om du vill kan du läsa om mina vedermödor att få den körklar igen här.
Bilder i miniatyren till vänster och i tråden. Hittar du en annan Centauro, slå till. Den är lite speciell, men en härlig hoj. Lycka till i letandet!
MVH, Micke
1000 Le Mans. På ytan rå - innerst inne brutal.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
V10 Centauro. Brutalast.
1200 Sport. Äntligen hemma.
- Robban
- GuzziFanatisk
- Inlägg: 275
- Blev medlem: 25 mar 2008, 21:02
- Mina motorcyklar: Norvin, Norton Atlas, Ducati NCR-Pantah racer
- Ort: Hasslö
Re: centauro
Hittar du ingen Centauro till salu i Sverige finns det f.n. 6 stycken till salu på http://www.mobile.de , lycka till 